Powered By Blogger

Tuesday, April 12, 2011

EXAM MARI!!!!

Memandangkan 'exam' aku tak sampai seminggu je lagi, nak tak nak aku kena gak ambil 'exam' walau aku rasa banyak benda tak tau lagi. Tengah otak kalut memikirkan macam-macam hal jadi 'mood' untuk menulis cerita pun tak datang. Insyaallah bakat yang dikurniakan ini tak akan aku persia-siakan sebaliknya apabila habis je 'exam' aku nak tulis macam-macam semampu yang aku boleh.



Buat warga UPSI serta kawan-kawan dalam AT20(Teknologi Maklumat) aku ingin ucapkan selamat menyambut 'exam' laa apa lagi! Ingat sembahyang dan mengaji jangan lupa. Kesihatan diri kena ingat jangan nak 'study' bagai nak giler. Apa-apa pun ingat minta restu mak dan ayah serta berdoa pada tuhan agar dipermudahkan dalam 'exam' nanti.


Akhir kata dari aku terimalah bait-bait indah ini sebagai tanda kekuatan :-

‎"saya tiada harta tiada rupa.. saya tak ada 
apa-apa kerana saya sebatang kara.
harapan saya cuma satu! mak doakan lah anak mak ni berjaya..
kerana dari tiada apa insyaallah saya punyai segalanya"

p/s : Mood exam dah datang...'All is well semua!!!'

2 comments:

  1. insyallah..kte usaha selagi boleh..kemudian kite berdoa..dan seterusnya bertawakal...Tuhan sentiasa dengar permintaan hambanya dan sentiasa ade dengan hambanya...kite jangan mudah berputus asa walaupun halangan tu baru datang sekali dan beberapa kali...itu pengalaman...so...good luck 4 exam...!!! (*~_~)

    ReplyDelete