Powered By Blogger

Friday, August 12, 2011

Dah bulan puasa

Rasanya dah lama aku tak 'post' cerita dekat blog aku ni. Sebenarnya banyak dah aku tulis cuma penulisan aku tu tak habis macam ada sesuatu yang tak lengkap buat aku pun rasa nanti-nantilah aku 'post'. Lagipun sekarang 'mood' untuk menulis tak ada, ialah aku pun tak berapa sihat dalam sebulan ni. Jadi aku harap dalam keberkatan bulan puasa ni aku harap sangat tuhan bagi aku kekuatan, kesihatan dan semangat pada diri aku ini. Harapan aku sebelum buka semester baru ni aku sihat sepenuhnya dan ceria seperti sebelum ni. 


Nak kata sakit teruk tu tak adalah gak, cuma sakit yang aku rasa ni dah membataskan sedikit sebanyak benda yang aku boleh buat lagi-lagi aku rasa seperti semangat aku semakin berkurangan. Tapi nak tak nak aku kena kuat, aku belum kahwin lagi beb!! 

Tapi aku rasa hikmah aku sakit ni buatkan aku takut pada dosa dan rasa bertaubat atas dosa-dosa aku sebelum ni. Buatkan aku selalu ingat pada mati dan paling penting buat aku makin dekat dengan tuhan. Nak kata aku ni baik tak adalah baik mana tapi sekurang-kurangnya aku berusaha mencari ke arah kebaikan, itu yang paling penting.



p/s : Tiada yang lebih utama melainkan memohon keampunan daripada_Nya

3 comments:

  1. la ko sakit per ni ayob??
    semoga cepat sembuh :)

    ReplyDelete
  2. adalaa kurang sihat..
    doakan aku sihat dn bersemangat k (^^,)

    ReplyDelete
  3. kalau buat psl dakwah sedikit lg bagus ^_^

    ReplyDelete